Am scris si in trecut despre colectiile-capsula, rezultat al colaborarii dintre designeri de renume si producatori de imbracaminte mass-market. H&M, Target, Whistles, Topshop - toate aceste lanturi de imbracaminte accesibila ca pret au recurs la aceasta metoda de diversificare si imbunatatire a imaginii si calitatii produselor lor, creand adevarate evenimente cu ocazia lansarii mini-colectiilor.
Target recurge constant la sustinere creativa din partea designerilor pentru promovarea liniei Go International, dar nu se limiteaza doar la aceasta. Cea mai proaspata colaborare vine ca urmarea a alierii gigantului comercial american cu un producator britanic de textile. De fapt, a reduce Liberty of London doar la calitatea de producator de textile inseamna a neglija cate momente din istoria artelor englezesti ale ultimului veac (vedeti pagina de wikipedia pentru mai multe informatii), un magazin celebru si reprezentativ pentru Londra si bine-cunoscutul print floral.
Colectia pentru Target nu reprezinta o revolutie in domeniul design-ului, desi cuprinde o gama larga de produse - de la biciclete, pana la cravate si lenjerie, inclusiv mobila di obiecte de decor. Dar daca structura este banala, printurile sunt frumoase si salveaza cateva obiecte de la anonimat. Hainele nu m-au impresionat mai deloc, insa mi-ar placea sa pot aduce in casa una dintre pernele sau vasele colorate.
Ceea ce-mi place insa cred ca cel mai mult din toata colaborarea asta transoceanica sunt imaginile campaniei de promovare (nu stiu daca si publicitare sau doar afisele din magazine). Sunt fotografiate de catre Sharon Montrose, un fotograf specializat, printre altele, in lucrul cu animale si sunt simpatice-foc :) si potrivite si spiritului lunii, ca sa zicem asa. Probabil ca am gusturi cam dulcege :))
Imagini: Target si blogul fotografului Sharon Montrose.
1 comments:
Frumoase toate obiectele, primavaratice. Cat despre fotografiile cu animale sunt foarte haioase asa colorate dar nu in extrem :D
Trimiteți un comentariu