Va bucurati de perioada de reduceri si dati iama in rafturile cu etichete rosii de procente scazute? Ei bine, daca proprietarii de magazine si specialistii in branding ar apleca urechea la ideile "inovatoare" ale lui nenea Karl L., noi, cumparatorii, ar trebui sa fim segregati dupa cum ne lasa punga. Vrei marfa la pret redus - mars afara, in strada, cu "boborul". Esti suficient de "bine-merci", poftim la caldut si scoate banul intreg, pe care o shopping-assistent vigilenta ar trebui eventual, ca in trecut, sa-l incerce cu dintii de-i bun sau nu. Cel mai distractiv e modul, nitel nesigur, nitel contrariat, in care aproba Anna Wintour si Bee Schaffer, fiica sa, aceasta idee. Sa ne asteptam la deschiderea primelor magazine exclusive, unde beneficiarii unui card platinum sa fie admisi pe baza unei analize de sange, necontaminate de microbul hainelor la pret redus? Iar daca totusi un intrus si-ar face cale in spatiul sterilizat cu parfumuri scumpe, ofensand publicul select? In ce mod am putea taxa un asemenea grav prejudiciu adus unui brand?
Probabil de aia Anna W a organizat in toamna Fashion's Night Out (parca erau si niste reduceri in meniu, daca nu ma inseala memoria).
Opinii?
PS: Secventa la care ma refer incepe pe la secunda 30 si pace parte din scenele filmate pentru "September Issue", scene care oferite drept bonus pe DVD-ul recent aparut.
0 comments:
Trimiteți un comentariu