ALDO continua lupta cu SIDA
cu noua geanta de cumparaturi, in beneficiul YouthAIDS
In 2009, ALDO continua parteneriatul cu YouthAIDS si lanseaza noua campanie ALDO FIGHTS AIDS 2009 (AFA). Designerii ALDO au creat trei modele de genti de cumparaturi din vanzarea carora se vor strange fonduri pentru sustinerea activitatii YouthAIDS si a programelor de educare si prevenire a SIDA in Africa de Sud.
“La ALDO, consideram ca facem parte dintr-o comunitate globala. Cu alte cuvinte, credem ca este responsabilitatea etica a fiecaruia sa se implice si sa faca lucruri care pot schimba ceva in lume” afirma Aldo Bensadoun, Fondator si CEO al ALDO. “Din 1985 ne-am implicat in lupta impotriva SIDA, o initiativa care reflecta principiile dupa care functioneaza compania noastra de la infiintare: pasiune, integritate si respect.”
Profiturile obtinute din vanzarile gentilor de cumparaturi AFA vor fi folosite pentru programe de prevenire a virusului HIV si activitati de educare un Africa de Sud, unde 1000 de persoane sunt infestate zilnic cu virusul HIV. YouthAIDS –un program global de prevenire HIV care foloseste muzica, sportul si cultura pop pentru a-i invata pe tineri despre aceasta boala –va folosi fondurile din campania ALDO Fights AIDS pentru a transmite mesaje despre HIV catre sute de mii de tineri sud africani. Prin suportul programului scolar, YouthAIDS va instrui elevi de liceu pentru a impartasi colegilor lor informatiile despre prevenirea HIV in cea mai potrivita forma. Fondurile vor contribui de asmenea la implementarea programului YouthAIDS Mobile Video Unit care duce informatiile despre prevenirea HIV in comunitatile rurale intr-o forma interesanta, prin intermediul celebritatilor si vedetelor locale. Combinate, aceste programe vor transmite anual catre peste 500.000 de sud africani mesajele pentru prevenirea HIV, o adevarata necesitate intr-o tara in care apraope 6 milioane de oameni sunt deja infestati cu virusul HIV.
“Prin fiecare geanta de cumparaturi vanduta, ALDO si YouthAIDS vor putea oferi unei persoane informatiile si mijloacele de care au nevoie pentru a se proteja de HIV timp de 6 luni” afirma Fondatorul YouthAIDS, Kate Roberts. “Acesta este al patrulea an consecutiv in parteneriat cu ALDO si suntem foarte mandri si recunoscatori pentru felul in care s-au dedicat acestei cauze”.
Gentile de cumparaturi sunt disponibile in magazinele ALDO din Baneasa Shopping City (parter), Bucuresti Mall (parter) si Polus Center (parter) la pretul de 49 lei. Profiturile obtinute prin vanzarea lor vor fi folosite in proportie de 100% in beneficiul YouthAIDS.
www.youthaids.org
0 comments:
Trimiteți un comentariu