luni, 7 iunie 2010

Nu am fost prea loiala cititorilor mei, nu in ultimul timp. Orice activitate, oricat de pasionanta, solicita pauza periodice :D Un blog de moda - la fel.

Promit insa sa compensez saptamana aceasta. Aseara am aterizat cu bine la Bucuresti si maine voi lua drumul Iasiului, pentu a participa, pentru prima data in viata mea, la Romanian Fashion Week, in calitate de blogger. Surprind oare pe cineva zicand ca am niscaiva emotii? :) O sa incerc sa tin pasul cu evenimentele, sa suprind imagini cat mai reusite, sa cunosc designeri si sa ma bucur de succesul lor pe podiumul RFW. Si o sa am, intr-un sfarsit, sansa sa-i cunosc pe viu pe cei pe care ii admir de la distanta - bloggeri de moda, jurnalisti, poate chiar editori de moda, ha! Asa ca nu uitati sa mai dati cate un refresh paginii de fata :)

PS: tineti-mi pumnii ;)

1 comments:

besiuta1 spunea...

succes..
asteptam si vedem si noi cateva poze,eventual si cu tinuta ta.

Trimiteți un comentariu