duminică, 28 martie 2010

Reading Goodies


Mai tineti minte una dintre rubricile pe care le avea blogul asta odata? Ceva cu bunatati de lectura, linkuri interesante si articole recomandate? Ei bine, autorea, adica eu, a fost foarte lenesa si ocupata in ultimul timp si, desi a continuat sa citeasca tot felul de lucruri, on- si offline, nu a binevoit sa le impartaseasca.
Adevarul e ca o postare in stilul asta reuseste sa-mi ia, de fiecare data, foarte mult timp (revizuit linkurile stranse intr-un draft, pregatit comentariile pentru fiecare recomandare, ales imaginile etc). Astazi insa nu va fi vorba despre articole disparate ci despre bloguri si noi site-uri care as zice eu ca merita atentia. Unele exista de hat, mult timp in urma, dar de, eu am catadicsit sa le descopar recent, asa ca imi cer scuze pentru redudanta nedorita ;)


- In primul rand, in .ro au aparut doua bloguri noi de stil personal absolut yummy.
HighStreetCardigans si Fashezine (descoperit datorita Minei) - tinute faine, fotografii romantice, plus texte simpatice. Mai vrem!

- Victorita mea are talente ascunse. Sa zicem ca are vana de blogger, ca-i in trend expresia. Si e fata cool si desteapta si a facut diverse lucruri faine la vremea ei, de-a trezit Chisinaul la viata (culturalo-cinefila, in primul rand). Isi impartaseste gandurile crude, cu eleganta, calm si ironii ascunse (scorpionesti, ca de-alde mine :)). Nu stiu ce-o sa zica de-asa promovare, ca nu mi-a cerut-o, dar eu-s adepta nepotismelor, cand am ocazia, mai ales cand e vorba de oameni de treaba si talentati :) (Nu, nu scrie despre moda, dar nici moda nu-i buricul pamantului, ca sa o zicem mai elegant).

- LuiseLotte - pacat ca autoarea scrie cam rar, caci din layout-ul curat si alegerile de subiecte presimt potential :) Poate o motivam sa indeseasca postarile?


- Icon_ology e minunat. Satisface de minune necesitatea mea, aproape obsesiva, de stimuli vizuali. Tot felul de bunatati fotografice, editoriale de moda sau proiecte artistice.

- Week-end-ul trecut, mi-am petrecut vreo ora-doua pe SRI Threads. Nu ma banuiam atat de pasionata de textile si istoriile lor, dar acest blog (afiliat unui magazin de textile japoneze, majoritatea vintage) mi s-a parut o comoara de inspiratie. Texturi, culori, povesti! M-a determinat chiar sa ma acord mai multa atentie tesaturilor, o sa incerc vreo carte de istorie a domeniului pentru incepatori.

- Dior by Dior si The Philosophy of Andy Warhol - ambele cumparate de mult, amanate de cateva ori (de fapt, autobiografia lui Dior, scrisa, se pare, de un autor-fantoma, a fost inceputa inca din vara, in timpul unuia dintre drumurile noastre spre casa) si citite, in sfarsit, recent. Le recomand, din motive diferite, dar cu aceeasi placere. Dior despre Dior, din motive evidente :) Este totusi un blog despre moda si povestea aparitiei si dezvoltarii casei Dior are savoarea adaugata a unui umor fin si a lecturi cursive. Warhol... ei, Warhol este Warhol si daca n-ati citit inca POPism, nu ar strica sa o faceti, e la limita intre nebunie si miracol :))

- Fantastic Mr. Fox. Un desen animant de lung metraj cu papusi, animale si vocile lui George Clooney, Meryl Streep si alti cativa actori talentati (citeste multi!). Regizat de Wes Anderson. Un inceput minunat al unei zile de sambata. Urmatorul pe lista ar fi The Royal Tenenbaums, l-a vazut cineva, cum e?

On the art side of things:

- Am privit primele trei episoade dintr-un documentar BBC produs cativa ani in urma, How Art Made Us (imi pare rau ca n-am gasit si celelalte doua episoade), dar si cateva episoade din "Private Life of a Masterpiece" (e pot gasi pe youtube, daca vreti sa va faceti o idee, puteti incerca cele cateva adaugate de mine intr-un playlist). Ambele sunt minunate, daca sunteti interesati de arta. Eu nu sunt o mare cunoscatoare, dar incerc sa mai invat cate ceva :). F*ck Yeah Art History e un tumblr fain ce posteaza imagini ale unor opere de arta, iarasi, daca sunteti curiosi, ii puteti arunca o privire.

- F*ck Yeah Costume Drama - imagini din filme de epoca. Pe langa placerea romanticoasa de a vedea costume din diverse filme, iti mai ofera si idei privind filme ce-ar merita privite.

- Design, idei de DIY si imagini inspirationale - toate pe Vamoose, aka Kathryn Blackmore. Imaginile pe care le-am folosit pentru ilustrarea acestei postari ii apartin.


Food and photography:

- From me to You - tumblrul unui fotograf din New York, plin de imagini si retete adorabile care par atat de usor de gatit datorita fotografiilor insotitoare. In alta ordine de idei, daca nu ati descoperit inca Chez Mazilique si FlorideCires in .ro, puteti sa o faceti acum. Chiar o bucatareasa nepriceputa ca mine a indraznit cate ceva inspirata de fetele astea :)

Voi ce-ati mai citit/privit/ascultat in ultimul timp? Eu caut in permanenta noi stimuli si noi surse de inspiratie, asa ca nu va sfiiti sa-mi recomandati linkuri, carti sau filme (moda, arta, fotografie sau literatura, o sa va fiu recunoscatoare pe vecie ;)

4 comments:

Ina Todoran spunea...

wow! Thanks (*blushing*). Eu iti citesc blogul mereu mereu asa ca ma bucur f tare de aceste vorbe frumoase. happy spring, Carola!

Ioana Liliana spunea...

Multumesc si eu pentru cuvintele frumoase! Din ce in ce mai multa inspiratie promit sa ofer pe viitor! Si multumesc pentru linkurile oferite, chiar nu le stiam pe unele si sunt cu adevarat grozave!

NoFaceFashion spunea...

Mersi de ponturi. I love icon_ology!

Unknown spunea...

multumesc, ma bucur ca ai gasit inspiratie pe la noi :)

Trimiteți un comentariu