vineri, 26 martie 2010

Constructii diafane







Imi place cum lucrurile se leaga unul de celalalt si, la un moment dat, te trezesti cu adevarate lanturi de ganduri, senzatii, impresii si experiente. Si imi mai place sa vad cum ideile iau forme diferite, in mainile harnice ale unor artisti. Sa luam drept exemplu o casa.
Philipphe Tournaire, creator francez de bijuterii descoperit via Fashion&Beauty, reia traditia de a crea inele inspirate de arhitectura unor constructii. Bijuterii romantice, pline de incarcatura simbolica, iau nastere. Captivante si atragatoare, ele transcend simplul rol al unui inel, capatand noi semnificatii si satisfacand noi nevoi.
Cu cateva saptamani in urma, datorita unui album Taschen cumparat dintr-o librarie din Podgorica, l-am redescoperit pe Escher (vizitati site-ul dedicat artistului sau articolul de pe wikipedia pentru informatii mai detaliate). Destule dintre imaginile sale imi erau cunoscute, fara sa stiu insa nimic despre autor. Cateva dintre litografii par a se combina de minune cu inelele lui Tournaire, cel putin mie imi provoaca aceeasi necesitate obsesiva de a inregistra fiecare detaliu si a memoriza amplasarea scarilor. As vrea sa vad si alte incarnari ale inspiratiei arhitectonice. Rochii imprimate? Palarii fanteziste? Proiecte de case inspirate de piese de bijuterie? Dati-mi idei :)



2 comments:

Iulia spunea...

Superbe inele. Imi plac pt ca te scot din anonimat!

Alice in vintageland spunea...

Cat de frumos! Sunt extrem de ingenioase si au excat cum ai zis incarcatura simbolica - macar la deget sa porti casa in care ti-ai dori sa locuiesti in realitate.

Trimiteți un comentariu