duminică, 3 ianuarie 2010

Ilustratiile lui Nancy







Tinute atragatoare, de inspiratie retro, uneori, de fetita romantica, alteori, de domnisoara trendy si stylish, combinate cu ilustratii gratioase. Modelul e propus de Nancy Zhang, o tanara ilustratoare din China, a carei pagina personala pe Lookbook (o comunitate in cadrul careia membrii isi impartasesc alegerile stilistice, prin intermediul fotografiilor) am descoperit-o astazi. Imi place ideea si realizarea e pe masura - e interesant sa vezi, prin ochii unui artist, conceptul din spatele unei tinute, trasata in cateva linii de creion. Revistele au cam uitat de cat de fermecatoare pot fi ilustratiile de moda, folosindu-le foarte rar, iar cu preocuparea moderna de impartasire/blogguire a fiecarui moment fotogenic din viata cuiva, fotografiile de tinute personale, au devenit atot-prezente. Exemplul al lui Nancy ma motiveaza sa-mi reiau desenele (mazgalelile, daca e sa folosesc termenule exact :)) si sa caut cateva berete interesante, pentru niste tinute creative.

In alta ordine de idei, vroiam sa va intreb de unde va luati doza de inspiratie (zilnica sau saptamanala)? Am urmarit, cu ceva timp in urma, Lookbook-ul amintit mai sus, dar nu am insa nici rabdarea nici timpul necesar sa tin pulsul unor siteuri cu aflux atat de mare de imagini. Nici chiar preferatul meu, wardrobe-remix, nu are parte de atentie decat arareori. Daca gasesc un blog de stil personal interesant si inspirational, il adaug in cititorul de RSS, dar uneori caut alte resurse, ceva nou si incitant, asa ca va astept cu recomandari! ;)

0 comments:

Trimiteți un comentariu