luni, 7 decembrie 2009

Pur vizual: exploring shoe surreal stories







Pe vremuri, cand dadaceam un blog pe Yahoo 360, vizitam periodic pagina prietenei unui amic. Avea o obsesie pentru picioare si publica regulat tot felul de imagini, de la glam la exgravagante si ciudate cu respectivele membre inferioare. Recunosc ca am si eu la activ vreo doua-trei preocupari obsesive, dar imaginile ma interesau mai mult din punct de vedere al fotografiei, pantofilor si posibilitatilor ilustrative. Vazand campania aceasta publicitara, fotografiata de Maria Elisa Duque, mi-am amintit instant de acea bloggerita necunoscuta - i-ar fi placut cu siguranta :)

fashionserved.

1 comments:

VertAnge spunea...

A doua imagine imi aminteste de Alice in tara minunilor.
Eu obisnuiam sa analizez incaltamintea oamenilor din metrou...dar de cand nu mai merg cu metroul, casc ochii la casele din jur.

Trimiteți un comentariu