miercuri, 4 noiembrie 2009

Un strop de primavara


Mi-am propus ceva timp in urma sa nu scriu despre colectiile de primavara-vara pana nu vine sezonul . Iarna nici nu s-a inceput inca, noi inghetam binisor sub ploi reci si vanturi potrivnice, asa ca nu cred ca teorii despre trendurile de la vara ar fi bine primite. Totusi, dupa o zi atat de ciudato-nervoaso-nebuna, am zis sa cedez tentatiei colorate reprezentate de Chotronette :) si sa va propun sa aruncam un ochi asupra noii colectii, prezentate in cadrul Fabricii de Handmade Breslo (mai multe informatii, pe AloModa).
Verde, violet-inchis, mai multe nuante de albastru, roz prafuit, corai - o adevarata placere pentru ochii mei obositi de atat de mult negru si gri. Plus, acel spirit ludic si feminitatea ce par sa caracterizeze creatiile fetelor Chotronette si incep sa cizeleze, incet, dar sigur, un brand cu specificul si clientii sai.
Un lookbook, pe cat de frumos realizat si plin de inspiratie este, poate limita intrucatva felul i care vedem o piesa in propria garderoba. De exemplu, eu mi le-am imaginat purtate - pe langa varianta candy-girl x Alice in Tara Minunilor (in stilul lookbookului) - si intr-un stil pin-up modernizat (coafuri de inspiratie retro, posete brodate, manusi si ruj rosu). Pentru a nu indulci prea mult aparitia, se poate merge pe un mix nebuno-urbanistic sau pe ceva in stilul Suicide Girls, punand in valoare eventuale tatuaje, geci de piele, pantofi tintuiti si jupoane brodate.

Preferata mea? Rochia verde! Mi-as dori sa incep primavara in ceva similar. A voastra care e?











4 comments:

VertAnge spunea...

Eu vreau bolero-ul mov...mult de tot!

A-30-something spunea...

Ador rochia alba, arata ca o mireasa copil, imi da idei :X:X:X

Alice in vintageland spunea...

Nici nu stiu la care sa ma opresc, imi plac la nebunie bolerourile cu puffy sleeves- e chiar superba noua lor colectie!:)

Anca spunea...

Si eu ador rochia verde! :)

Trimiteți un comentariu