miercuri, 4 noiembrie 2009

Escapism


E evident, nu? Vreau o vacanta, de preferinta una pe taramuri mai insorite si calduroase. Sa iau dejunul pe balcon cu vedere la mare sau pe o terasa ce da spre o plaja mica si pustie, sa ma joc cu valurile de la picioarele mele, sa ma plimb, afundadu-mi picioarele in nisip sau frigandu-ma de un pavaj mancat pe-alocuri de vreme, sa mananc peste si scoici pregatite pe foc de lemne, respirand miros sarat de valuri. Cartile citite pe plaja, inghetata si cafeaua cu gheata aduse de persoana draga mult-prea-grijulie, muzicanti cantand in noapte, biserici si cetati oglindindu-se-n apa, strajuite de stanci si brazi... Clar, am nevoie de-o vacanta :)

2 comments:

besiuta1 spunea...

ti-as recomanda o vacanta in Tenerife,nu este prea departe,totul este asa frumos acolo.
eu am fost in luna octombrie,nu imi venea sa cred ,vremea a fost superbe si la noi era asa frig.
daca ar exista o cursa directa,ce bine era,oricum o scurta oprire in Madrid nu strica nimanui.

Alice in vintageland spunea...

Cat de bine suna! I swear I just had a blackout in care am vizualizat tot ce ai povestit tu mai sus!:)

Trimiteți un comentariu