joi, 1 octombrie 2009

Diverse

Saptamana asta nu am avut deloc timpul sa ma concentrez prea mult pe blog si nici macar pe cititul blogurilor preferate. Multa munca, plus diverse intamplari neasteptate, plus, trebuie sa o recunosc, o oarecare doza de lene ;).
Dar am avut parte si de diverse surprize - aseara, cautand husa de calatorie pentru costumul jumatatii, am descoperit o pereche de sandale de a carei existanta uitasem complet mai bine de un an. Mmmda, exista o disproportie clara intre marimea apartamentului si necesitatile garderobei, ca sa zic asa ;), ceea ce duce, totusi, uneori la surprize placute! Iar facand nitica ordine in colectia de posete, mi-am dat seama ca unele le port mult prea rar - am dezvoltat o forma de simbioza cu geanta mea mare crem si neglijez atatea alte posibilitati deja cuibarite in dulap.
In alta ordine de idei, e perioada aia "fierbinte", cand ora de ora se intampla ceva intr-una dintre capitalele modei - colectii peste colectii, zeci si sute de imagini ce trebuie digerate. Voi tineti pasul cu avalansa de noutati? Eu recunosc ca nu!
Totusi, pana mai trag cu ochiul la prima zi de prezentari de la Saptamana Modei de la Paris, tin sa va fac cunoscute inca cateva lucruri (asta daca nu v-am plictisit deja in totalitate de atata vorbaraie si ati citit pana aici ;)

- zilele trecute a avut loc lansarea colectiei de bijuterii Alkemistii pentru TinaR - o initiava laudabila, mai ales ca 1). Da o sansa de realizare creativa si comerciala unor tineri designeri romani (despre unii dintre ei scriind si eu pe-acilea in trecut), reimprospatand, cel putin in ochii mei, imaginea unui brand mass-markey romanesc si 2). colaborarea cu bloggerili de moda din .ro, prin bijuteriile special realizate. Iar fostele mele colege de an si grupa (fcrp-istelor, Uniti-va :)), fetele de la Burp, primesc o multime de salutari din partea mea, pe cale virtuala!



- Ludmila Corlateanu, care, pe langa faptul ca face ce face si creeaza colectii frumoase-foc, imi mai e si compatrioata. Ea ne bucura din nou, de data aceasta pentru sezonul primavara-vara 2010, cu destule piese de integrat in garderoba, la primavara.
Culori gingase, flori de in si combinatii diafane de matase si dantela de bumbac - Amelie, noul "personaj principal", e o fata romantica si, ca si celelalte "fiice" ale Ludmilei, gratioasa si cu usoare influente retro. Stil curat, paleta restransa, dar atragatoare, haine frumos croite si usor de purtat, desi poate lipsite de inovatia atat de cautata de unii, sper ca ii vor asigura ceea de ce are nevoie orice tanar designer in vremuri de criza - clienti loiali in numar crescator.













































- Florina aniverseaza un an de Josephine, relanseaza, in editie limitata, brosele care au consacrat-o si creeaza bijuterii tot mai frumoase si sofisticate. La mai multi ani cu norocsi bijuterii speciale.


- Atelier Eugenia Enciu si proiectul Cupcake par sa aiba vesti bune, vesti ce iau forma unei linii de lenjerie. Imagini au inceput sa circule sub acoperirea mailurilor, iar denumirea colectiei, "Sexual Philosophy", intriga si promite piese seducatoare. Imagine de incalzire, mai jos.


1 comments:

BURP spunea...

multumim, u're sweet :*

Trimiteți un comentariu