miercuri, 5 august 2009

everything goes pink?



It doesn't speak (...) A magazine must be like a human being. A magazine must have... blood.. and brains and pizzazz. This is just paper.

As trimite o circulara prin redactiile unor reviste mai mult sau mai putin glossy, unde pasiunea si inteligenta par a fi cuvinte straine.
Desi anume atunci cand cititorul pare a avea acces la tot felul de informatii, de la efectele lecitinei asupra imbatranirii pielii, pana la lista de pozitii recomandate pentru ... gimnastica de dimineata, textele par si mai seci, ca un advertorial continuu. Si unii redactori ar face bine sa isi aminteasca unul dintre motivele pentru care s-au angajat la o revista - dorinta, placerea si talentul de a scrie. Am acces la mult mai multe imagini online si de reclama spectaculoasa nu scap oricum nicaieri, asa ca intre paginile unei publicatii sper, cel putin, sa imi fie respectata capacitatea de a gandi. Nu mai vreau texte despre "6 tinute hot pentru a-l scoate din minti" si alte alea in aceeasi directie. Oare cei care fac bani din presa considera ca asta vinde? Si daca asta intr-adevar vinde, in ce hal am ajuns?

1 comments:

Alice in vintageland spunea...

Impartasesc acelasi punct de vedere! Din acest motiv nu dau banii pe astfel de reviste...ever!:)

Trimiteți un comentariu