miercuri, 5 august 2009

Pranz la cutie



Fiind eleva, mi-am convins parintii si bunicii sa renunte la ideea de mancare la pachet. Preferam sa imi las banii de buzunar la bufet, decat sa car dupa mine containere, pungi sau, grozavie!!, recipiente cu ciorba, dupa cum obisnuiau unii colegi de clasa. Nici ideea de mancare la drum nu ma incanta - prefer sa ma opresc la o cafenea, sa mananc in conditii civilizate, cu furculita si servetelul la indemana, fara sa umplu masina de farmituri. Sa scot, in tren, ditamai puiul fript? Nu si nu! Insa, poate daca as avea la indemana o asemenea cutie magica, mi-as schimba parerea. Sau exista de mult dar, avand idei preconcepute despre mancarea la pachet, le-am ignorat existenta? Anyways, faceti bine si ziceti-mi de unde se iau, in afara de site-ul din link. Vreau sa pun la incercare la urmatoarea calatorie lunga cu masina!

via swissmiss

1 comments:

Anna spunea...

super cute! daca s-ar gasi asemena cutiute haioase prin supermarketuri poate ar schimba mentalitatea copiilor si ar renunta la junkfood-ul de la chiosc:)

Trimiteți un comentariu