miercuri, 29 iulie 2009

bla-bla-uri cotidiene

Ziua de azi e nemaipomenita! Intai, pe drum spre serviciu, mi s-a rupt unul dintre balerini. Enervant si de-a dreptul neplacut, caci nu am cum sa fug inainte de sfarsitul zilei de munca pana la o Zara sau Humanic, sa-mi cumpar o pereche de schimb. Bine ca nu se vede, cel putin... :D
Dupa aia am baut sampanie, la o petrecere de ramas-bun pentru o colega de serviciu, am incercat sa fac fata unui ping-pong de emailuri referitoare la un proiect (vreo 15 in ultimele doua ore!) si sa reprogramez o plecare la Ljubljana si una la Viena, ambele in interes de serviciu. Si nu e nici macar ora 13, ce ma mai asteapta pana la sfarsitul zilei numai Cel de Sus stie!
Ah, sa nu uit. Cand o institutie/companie va solicita o copie semnata a unui act de identitate, luati-o, va rog, ad literam si faceti un drum pana la xerox. Nu va apucati, va rog mult de tot!!, sa va ciopartiti pasaportul inca valabil pentru a ne trimite PAGINA ORIGINALA cu fotografie si semnatura... :))) si nici nu procedati ca un client de vreo doi ani in urma, care si-a pus in plic buletinul de identitate ORIGINAL ... Asta asa, ca fapt divers si sfat amical :D

1 comments:

pret-a-protester spunea...

nu am reusit sa gasesc mailul tau, de accea iti las un mesaj aici : nu stiu daca ai vazut sau nu, dar disputa "vintage-mania" a fost castigata de catre tine : )
cand si timp, lasa-mi te rog un mail, ca sa putem comunica; sa stabilim ce preferi drept premiu si cum ti-l pot inmana.

Trimiteți un comentariu