joi, 11 iunie 2009

Inca o leapsa

Adina imi transmite o leapsa. E vorba despre prietenele mele. Nu sunt multe. Cu unele ni s-au despartit drumurile si am pierdut legatura, in cazul altor persoane am ajuns sa realizez ca amicitia era una de circumstanta mai mult decat de afinitate sufleteasca. Totusi cele de pe lista, desi nu ne vedem/auzim atat de des pe cat ar trebui, imi raman dragi si apropiate...

Natalia - de cate ori i-am udat umerii firavi cu lacrimi si cate nebunii a auzit ea de la mine... Ea este sclipirea de bun-simt si ratiune, in momentele in care totul pare intunecat si fara iesire. Si tot ea e cea mai buna parterenera la o discutie ca intre fete, cu glume, ironii si adevaruri dure spuse intr-o forma usoara. Chiar daca ea este la Bucuresti, fiind sotie si mama-model, iar eu nu reusesc sa-mi gasesc locul, peregrinand prin Europa, ne straduim sa vorbim, fie la telefon, fie prin mail sau skype/mess. Stie pentru cate am sa-i multumesc, nu o sa o fac aici, fiind vorba pana la urma de lucruri mult prea personale. Poate nu stie insa cat mi-e de draga si cat respect si admiratie am pentru ea. Acum e timpul sa o afle.

Cristina - hehe, povestea merge mai departe, din 2000 incoace! Ne-am cunoscut cu ocazia unei tabere de vara. Faceam amandoua parte dintr-un grup de elevi premiati pentru niste colaborari la o revista pentru adolescenti din Chisinau. Si pana in ziua de astazi, ne ascultam-luam peste picior-ajutam-mergem la cumparaturi-facem nebunii. Cris, astept sa te tii de promisiune si sa vii in vizita la Graz (stiu ca ai sa citesti cat de curand randurile astea! ;)

Veronica - am fost colege de liceu, dintr-a-ntaia, pana-ntra douspea. Vorbim rar acum si nu ne-am vazut de foarte mult timp, dar cand o facem, este in mod evident reintalnirea unor suflete pereche. Este o persoana extrem de finuta si excesiv de altruista, facand parte din acea specie rara care se gandeste in primul rand la ceilalti, dupa care la sine. Si intotdeauna ai sa ai o portie de ras sanatos in compania ei, caci are parte de un simt al umorului copios si o minte ascutita si lucida.

Sanda - var-mea, mai mica cu patru ani. Nu semanam prea mult, dar probabil ca acest lucru ne face sa ne completam reciproc, cand reusim sa ne vedem sau trimitem cate un email. Sis', scrie!!!

Ruxi si Ligia - am fost colege de serviciu, ele au plecat, eu am ramas, dar am pastrat una dintre cele mai frumoase relatii de prietenie spontana de care am avut parte. Mai tineti minte serile de la La M, ecranul k..11 si noptile din Vama Veche (clubul)? Houstone, Sehr Geherte, unde sunteti?

Vesna si Natalija - o colega din Muntenegru, alta din Austria - stiu ele de ce ;)

Matusa mea, sora mamei mele - spirit liber si nonconformist, incredibil de inteligenta si capabila. Nu zic mai multe, caci sunt prea multe de zis.

Maica-mea si Bunica mea - din nefericire, of, din mare nefericire, nu mai sunt, fizic, prezente, desi sper ca... sunt prezente macar spiritual... Si acum incerc sa iau un calcul, cum ar fi procedat Bunica mea, modelul meu de intelepciune, diplomatie si responsabilitate. Sper, din suflet, ca, de acolo-de undeva, sunt cat-de-cat mandre de mine...

Leah, Nookie, Mina, Anna, Elisa, Eda, Alice? Cine vrea sa preia estafeta?

2 comments:

Eda spunea...

Merci! Abia astept sa o fac!

Mina spunea...

thx carola for the tag and for thinking of me... i have no idea how i didnt see that i was tagged until today. unfortuntyly i dont have great opinions about most of my friends. i am a bit cynical when it comes to friendship... i find that most people dont stand up to the challenge of being true friends so because of this i think it would be fake for me to actually do this tag.hope u dont mind.
xoxo
mina

Trimiteți un comentariu