sâmbătă, 4 aprilie 2009

Tria-Alfa





































Recunosc ca nu aveam habar ca Tria-Alfa este un brand romanesc. Imi amintesc ca am vazut pentru prima data buticul din zona Amzei prin 2005 si mi-am si facut un cadou, cu ocazia intrarii la master, o geanta din catifea neagra cu paiete (arata mult mai bine decat suna ;). De atunci, desi ba am lucrat cateva strazi distanta o buna bucata de timp, ba am si locuit o perioada pe Calea Victoriei, trecand zilnic spre metrou pe alaturi, nu am prea frecventat magazinul. Acum insa, am descoperit ca au magazin online si chiar o serie de bijuterii ce, in imagini, par a fi foarte dragute. Sticla de murano, cristale, chiar pietre semipretioase - eu as zice ca merita o privire. Ofera si accesorii pentru mirese si chiar butoane barbatesti care, cu putina imaginatie, pot fi purtate si de noi ;)

PS: cu putin efort, experiemta shoppingului online ar putea fi imbunatatita. De exemplu, sunt doar cate 6 produse pe pagina, asa ca imaginile ar putea fi ceva mai mari. In plus, sunt genul care se cam plictiseste sa tot dea next page, asa ca optiunea View All ar fi binevenita. Descrierea produselor e foarte sumara. Un text scurt si dragut si o explicatia mai detaliata ar fi binevenite - as vrea sa stiu ce dimensiune au inelele, de exemplu, caci daca comand unul care imi este prea mic sau mare, se pierde orice farmec. Si o brosa nu poate fi semipretioasa...doar pietrele folosite pentru crearea ei. Lasand insa aceste remarci ceva mai critice, sa speram ca Tria Alfa, un brand romanesc, vor oferi in continuare piese frumoase si servicii calitative :)

LE: scuze pentru aspectul postarii, am rearanjat de vreo trei ori, dar degeaba... Sau Bloggerul isi face de cap sau eu habar n-am cum sa-i folosesc setarile... amandoua versiunile mi se par la fel de verosimile...

5 comments:

Anonim spunea...

Nu am nimic de la acest brand.Inca.
xo

Denisa L spunea...

am cateva pandantive si un lant de la Tria-Alfa,cel mai mult imi place la ei ca poti sa iti faci singura bijuteriile...
imi pare rau ca au desfiintat magazinul de la Universitate.

Mina spunea...

i never knew about this store. i looked on the website and saw some cute things.
btw i understand what u mean with the 5-6 item per page thing. its super annoying to browse through 16 pages.
too bad this summer i'm not coming to romania. i would have gotten something now that i know about this store.
xoxo
mina

Eda spunea...

Cercei cu mascute sunt foarte simpatici!

TRIA ALFA spunea...

.......va multumim pentru criticile constructive. in curand vom lansa noul site. va asteptam in continuare cu drag!

TRIA ALFA BIJUTERII.

Trimiteți un comentariu