marți, 24 martie 2009

Dresses Love

Ce determina o fiinta obosita sa-si piarda, la miezul noptii, timpul pe net-a-porter? Dorinta de a vedea ce rochii frumoase i-ar bucura sufletul daca ar fi in posesia unei linii nelimitate de credit :D Idei pentru ce ar putea sa caute prin magazinele mai accesibile sau sa-si coase. Ganduri la o posibila perioada de reduceri, cand ar putea sa faca niste investitii strategice in forma unor creatii de designer (stai linistit, iubitule, nu am de gand sa aduc familia la faliment ;).
Am gasit urmatoarele:
Minunatia asta Oscar de la Renta. La un pret ce sare de 2000 de lire, mi-e la fel de accesibila ca si zapada de 20 de ani in urma.

Frumusetea asta de la Matthew Williamson, numai buna pentru o petrecere la care vrei sa te simti de nota 10. Culori, print, croiul interesant, pliurile stranse elegant la talie - imi place mult. "Doar" 900 de lire :D

Revenind cat de cat cu picioarele pe pamant, am schimbat registrul preturilor. Drept rezultat:
O rochie By Malene Birger, la 160 de lire, care, desi nu e chiar prietenoasa ca pret, compenseaza prin culoarea minunata (fistic? intotdeauna am avut o problema cu denumirea nuantelor), un decolteu frumos si manecile bufante foarte feminine.
In sfarsit, minunatia asta de la Preen Line, la 180 si ceva de lire... Nu e prea usor de purtat, iti trebuie o silueta mult mai subtirica si picioare ceva mai lungi decat cele existente in dotare :D Dar culoarea palida, aproape nud (foarte in tendinte ;), jerseul, croiul manecilor (o usoara reverenta in fata anilor '80), detaliile parca "de crema" fac un tot intreg atragator si dezirabil. Mi-o si imaginez purtata cu pantofi ametitori de inalti, tot pe nud-roz pal si un clutch contrastant ca textura sau culoare.

Ramane sa astept acum niste reduceri magice masive, cand nu o sa ma doara inima sa dau asa bani. Dar, pe de alta parte, se pare ca am sa ajung prin mai la o nunta, in Bucuresti. Ceea ce presupune rochie, pantofi si tot tacamul... Hmm...

3 comments:

Eda spunea...

Prima rochie e "to die for".Pacat ca e atat de scumpa...maybe one day...

Anonim spunea...

cat imi place aia la 900 de lire!i'm a party girl in a party woooorld :))

Dana spunea...

Si mie imi place sa fac selectii de rochii pe net-a-porter.com :) Asa, just for fun. Pacat ca nu mai au sectiunea de sales activa mereu, acolo erau mai prietenoase preturile :))

Trimiteți un comentariu