marți, 24 februarie 2009

Fashion illustration: Kat McLeod


Demult nu am mai scris despre ilustratia de moda. Din lipsa de timp, in primul rand, si din cauza ca ceea ce gaseam nu ma inspira suficient de mult incat sa merite o postare.
Aseara am descoperit-o pe Kat McLeod. Si face lucruri fantastice, frumoase, energetice si pline de candoare. Imi place ca nu incarca compozitiile, punand accent pe culori si texturi, in detrimentul unor forme aglomerate. Imi place ca ii simt zambetul pe buze si placerea cu care lucreaza.




Atractia mea fata de colaje vine din copilarie. Aveam o editie a povestii Spargatorul de nuci, ilustrat in tehnica asta. Basmul nu am reusit niciodata sa-l termin, nu mai stiu din ce motive, dar imaginile erau ciudate, foarte intunecate si paradoxale pentru o carte destinata "prescolarilor si elevilor de clase primare" (cartile in URSS erau adnotate in stilul acesta...); ma fascinau. Un colaj realizat de Diana sta acum la loc de cinste in apartamentul nostru, pregatind locul si pentru altele. O vreau pe Kat in casa ;)
Mai multe lucrari puteti vedea aici.

2 comments:

Denisa L spunea...

eu am o slabiciune pt ilustratii

Anca spunea...

mie mi-ar placea sa stiu sa fac eu :P

Trimiteți un comentariu