miercuri, 21 ianuarie 2009

In search for inspiration

Din pictorialul Surreal Appeal, fotografiat de Richard Burbridge, ilustrat de Ruben Toledo (sotul designerului Isabel Afanador, cea care a creat pentru Michelle Obama celebra deja tinuta verde-lamaie). Sursa
Mixte Magazine, iunie-iulie 2008. Foto-decadent.

Un pictorial dedicat influentei lui Yves Saint Laurent, in Elle.

Fiind intr-o pana de inspiratie si intr-o lipsa subliniata de dispozitie, cauzata de ploaia interminabila si zilele nebune de la serviciu, incerc sa ma revigorez, navigand fara un tel anume, deschizand pagini, citind, uitandu-ma. Nu am rabdarea unei lecturi sustinute pentru moment. Si nici a unei postari structurate, asa ca o sa va impartasesc din imaginile care mi-au gadilat in mod placut ochiul. Ce v-a placut, atras atentia, displacut in ultimele zile? Ce a ramas pe retina?

3 comments:

Denisa L spunea...

cred ca e ceva in atmosfera ca nici eu nu am deloc inspiratie...
ce mi-a ramas pe retina?
hmm,cred ca zilele astea am vazut 3 fete care nu isi dezlipisera etichetele de pe talpa cizmelor...
am si eu un fix...

Andra spunea...

din pacate spitalul

carola spunea...

@Nookie - mai pacatuiesc si eu cu etichete uitate ;)
@Andra - ce-ai patit? Ce spital? :(

Trimiteți un comentariu