vineri, 5 decembrie 2008

My application


New Year in Marilyn's style by Carola's Musings

Nu sunt genul care sa participe la concursuri, dar imi plac bijuteriile Josephine si, lovita de inspiratie, am pregatit setul de mai sus. E mai putin important daca castig sau nu, caci momentan sunt atat de incantata de ce a iesit, ca stau sub plapumioara si torc ca o pisica satula. Din pacate, fericirea nu va dura prea mult - trebuie sa ma ridic sa spal vase, strang haine si sa plec, prin ploaie, la ora de yoga. Uff, ce jertfe facem noi sa fim slabe si frumoase :D
PS: in scorpionismul meu, incantarea imi va trece pana maine ;)

3 comments:

Denisa L spunea...

uuu
me like it:X:X:X
am participat si eu,e prea draguta brosa:X

carola spunea...

Merci! (blushing ;;) Mie imi place al tau, sunt atat de frumoase nuantele alea puse alaturi!

Andra spunea...

hai ca fac si io un outfit :D

Trimiteți un comentariu