joi, 4 decembrie 2008

Jessica Alba pentru Campari 2009




Jessica Alba, actrita, vedeta si recent mamica, a acceptat sa pozeze pentru calendarul 2009 Campari si, din cate imi dau seama, si pentru campania publicitara. Jessica, foarte frumoasa ca intotdeauna si cu o silueta de invidiat, apare in imagini foarte glamour, imbratisand un pahar, imbracata in stilul Old Hollywood - seducator, cu palarii mari, culori putine, si de impact, haine urmand linia corpului si parul buclat in stilul anilor '40. Viata e frumoasa, petrecerea e incontinua, barbatii sunt bronzati si Campari e alaturi de tine...
Personal, imaginile nu ma conving prea mult (glamour fortat? banalitate? faptul ca am mai vazut n campanii in stilul asta?), desi Jessica imi place :D
Voua va place shooting-ul? V-ar face sa comandati Campari data viitoare cand iesiti in oras ;)?

Imagini de pe etoday.

2 comments:

Denisa L spunea...

chiar am citit in Compact de campania asta.
mie mereu mi-a placut de Jessica Alba...

carola spunea...

Si mie, inca de pe timpurile serialului Dark Angel. Si imi place si acum - e f frumoasa :)

Trimiteți un comentariu