luni, 1 decembrie 2008

Horseriding







Cateva imagini dintr-un pictorial din revista rusa My Horse (nu am reusit sa gasesc un site sau niste informatii clare despre aceasta publicatie, se pare ca e un bilunar adresat celor cu vomanenituri inalte). Fotograf - Roman Schmidt. Eu sunt intotdeauna curioasa sa vad pictoriale din reviste mai putin cunoscute, pe care nu am avut ocazia sa le citesc in print, acesta ar fi una dintre gaselnitele mele recente :)
Imi place senzatia de poveste, stylingul e simplu si fara excese, dar foarte aplicabil in viata reala (mai putin ciorapii albi ;) si modul in care s-au jucat cu piesa aia din dantela alba - o data pe post de guler, a la Elizabeta I, alta data imitand turnura unei rochii de calarie din a doua jumatate a sec. XIX. Se putea dezvolta subiectul intr-o directie mult mai creativa, dar pana la urma e o revista dedicata cailor ;) Nu imi place modelul - in tot shootingul isi pastreaza una si aceeasi expresie a fetei - booooring!!! Cum vi se pare - Yey or Ney?
Mai multe imagini pe livejournal.

0 comments:

Trimiteți un comentariu