luni, 1 decembrie 2008

Diane Kruger la premiera Pour Elle



Diane Kruger la premiera filmului Pour Elle.

Eu sunt o fana a stilului anilor '50, New Look-ul lui Dior, siluete geometrice si feminine, cu talie subtire si fuste ample. Diane Kruger a ales pentru premiera o tinuta in acest stil. Actrita, fost model, este intotdeauna o aparitie interesanta - are gusturi rafinate si are acel talent de a purta hainele, nu de a se lasa purtata de ele. Totusi, desi atat rochia, cat si pantofii mi se par superbi, ceva ma deranjeaza in tinuta asta - o fi lungimea fustei sau poate unghiul neavantajos din care a fost surprinsa Diane? Sau poate e coafura nefericita, prea de weekend petrecut in casa, menita probabil sa tempereze tonul mult prea formal al rochiei? Voi ce credeti? Va place tinuta, vi se pare ca i se potriveste actritei si evenimentului?

6 comments:

Denisa L spunea...

sincer mie mi se pare ca seamana rochia cu o aplica...
sau poate mi-a afectat raceala vederea...

carola spunea...

Nu cred ca te-a afectat raceala in domeniul asta ;) Chiar nu arata bine ceva :D

Anonim spunea...

arata cu picioare scurte :)

carola spunea...

Exact! lungimea fustei nu e deloc avantajoasa ;)

veronica spunea...

cred ca poza e facuta dintr-un unghi nefavorabil, pentru ca si tipul care o insoteste pare tot cu picioare scurte. mie imi place mult cum arata diane krueger, imi place tot, rochie, coafura, pantofi...

carola spunea...

Pantofii sunt o minune ;)

Trimiteți un comentariu