vineri, 28 noiembrie 2008

Lipsuri

In ultimele zile sunt intr-o continua criza de inspiratie. Stiu despre ce as vrea sa scriu, am o groaza de lucruri frumoase de impartasit, dar nu am starea necesara sa o fac.
Lipsa de somn (credeti-ma - culcatul la 12-1 noaptea si trezitul la 6 jumate nu ajuta!), lipsa de chef, lipsa de soare. Lipsuri acute! Plus, m-a apucat dorul de casa, mai exact dorul de Bucuresti! De Bucurestiul ala murdar si stresant, nebun si nervos. De Bucurestiul ala unde sunt prieteni, fosti colegi, oameni dragi cu care poti sa spui o gluma si sa te intelegi din priviri, unde si la doua noaptea lumea are ceva de facut prin centru, unde ai nspe malluri si nspe sute de cinematografe si teatre si nspe mii de locuri dragute si placute in care sa-ti bei ceaiul si cafeaua si sa te bucuri de o cina apetisanta. Locul ala unde, daca cineva iti calca pe coada, ii poti indica destinatia in limba ta si o sa fii inteles de minune :D Intr-un cuvant, orasul ala pe care il iubesc si urasc deopotriva, in care mi-am petrecut opt ani de viata si care, din cate vad, mi-a intrat in sange.
Nu ma intelegeti gresit, sunt o pasare calatoare - ma adaptez usor si cred ca as fi in stare sa-mi fac cuib si in Patagonia, dar sunt locuri, lucruri si oameni pe care ii porti cu tine si care iti dau periodic coate din straturile arhaice ale memoriei...
Oricum, am zis sa respir si alt aer decat al site-urilor de design si moda pentru un timp. Mi-am deschis la serviciu GoogleReader-ul si, intre doua telefoane si trei contracte, rad in sinea mea de nebuna (ca nu as reusi sa explic glume romanesti in sarba!) de ce mai scrie Dono, salivez la vederea curcanului pregatit de Leah si imi amintesc de ce am vrut sa dau la medicina, citind jurnalele unor chirurgi rusi, foarte spirituali si simpatici.
Promit ca incerc sa imi revin pana in seara si sa va dau gata cu ceva postari legate de subiectul de baza al acestui mic blog egoist, pana atunci va doresc o zi de vineri cat mai scurta si mai agreabila!
PS: vad ca lumea a inceput sa ma gaseasca, cautand pe google rochii stil balerina si imagini de sarbatori de iarna... Sa inteleg ca trebuie sa bag niste brazi pe aici, sa imi bucur cititorii?
Tschuss!

0 comments:

Trimiteți un comentariu