marți, 7 octombrie 2008

Neverending story


Kate. Acea Kate.

Nu mi-a placut niciodata in mod special. Nu m-a deranjat niciodata in mod special. Nu am inteles pe deplin frenezia starnita in jurul sau. Stilul ei a fost atat de copiat incat si-a pierdut prospetimea vremurilor pe cand era cu Johnny Depp si purta superbe rochii vintage. Ca model este (a fost?) interesanta si versatila, dar consider ca s-a transformat intr-un cliseu al propriului cliseu. Nu neg insa ca ar fi de apreciat simtul ei in domeniul afacerilor si capacitatea ei de a ramane in prima linie, de a-si reveni din scandaluri dure, care ar fi ingropat alte personaje... Da, da, apreciez tot, in incercarea de a ramane echidistanta, dar, sincera sa fiu... am obosit. Pe bune, am obosit de Kate Moss!

De exemplu, editorialul din proaspatul numar Vogue UK, fotografiat de Mario Testino. Same old her...

Fotografiile sunt preluate de aici. La aceeasi adresa, puteti gasi editorialul complet.
Daca dati o cautare pe eternul google, vedeti ca reactiile de Love-Hate nu sunt noi si nici putine. Totusi, Moss rezista. Ori e intr-adevar atat de buna (si nu intelegem noi :D), ori are o echipa priceputa care si dintr-o vrabie stiu sa faca friptura!

Va doresc o saptamana cat mai usoara!

PS: Am scris postarea aceasta in paralel cu recuperatul postarilor necitite de pe stylediary s.a. - saptamana asta nu am reusit sa tin pasul cu resursele mele preferate- si am dat peste anuntul ca nepretuita, Golden Kate (vezi statuia :D) a colaborat la o carte despre stilul sau personal. Adica autorul e altul, ea s-a limitat la sfaturi (hmm, vede cineva paralelele cu colectiile pt Topshop? sunt foarte rea la ora asta!). Cine stie, poate chiar as cumpara cartea respectiva, din curiozitate si pentru colectie. Voi ce ziceti?

0 comments:

Trimiteți un comentariu