vineri, 7 mai 2010

Intrebare-ntrebatoare



Imi declar dragostea netarmuita pentru tocurile inalte (8-10 cm pentru serviciu, mai inalti pentru ocazii mai speciale). Mai port si balerini, tenisi/adidasi, dar nu pot renunta la tocuri. Totusi, incerc sa iau in considerare si alternativa unor tocuri medii. Problema? Solutia intermediara - in jur de 3-5 cm inaltime, pare de negasit in ipostaze... moderne. Sleampate, da. Cat cuprinde. Lipsite de orice element atragator ochiului. Avem, mai poftiti :D. Insa ceva pentru o tanara curioasa sa probeze inaltimi diferite, mai greu. Vrea sa pot purta pantofi de inaltime medie, fara sa aduc aminte de o bunicuta (sa nu fie cu suparare bunicutelor - imi amintesc de ce dureri de picioare suferea bunica-mea).  Ceva in stilul perechii din imagine, semnati Bettye Muller.
Cum vi se pare ideea? Sunt chic sau nu prea? :D Ati opta pentru asemenea modele, mai putin aventuroaso-inalte? Sau vi se par destinate altor grupe de varsta, eventual unor ladies who lunch?

6 comments:

Tina Stanciu spunea...

Pff..din cate belele m-au scos pe mine pantofii de genul asta. Alergam mult de colo colo intr-o perioada..asa ca pentru zi de zi nici pe 8-10 nu mai era ok. Plus dupa accident si problemele cu picioarele. Dar ai dreptate. Nu se gasesc. De cand ma stiu asta e marea mea dilema: sa gasesc pantofi cu tocul mediu, pe gustul meu. Am reusit in cativa ani sa imi strang vreo 5 perechi de care sunt oarecum multumita, dar cu mari eforturi.

Mina spunea...

cred ca depinde unde vrei sa porti astfel de pantofi. they obsviously dont make a fashion statement ca cele foarte inalte. dar sunt foarte practici si mai potriviti pentru toata ziua. cateodata pare ciudat sa vezi pe cineva in mijlocul zilei cocotata pe tocuri de 10 cm. mai ales for the office cred ca acest toc e cel mai potrivit.
xoxo
mina
P.S. mam gandit si eu mai intai sal iau pe culoare tan the mulberry dar mi-am dat seama ca mai am genti de culoare acea dar nu prea multe negre. si mai ales hainele mele mai profesionale merg mai bine cu aceasta culoare.

dressaddict spunea...

Da, eu zic ca poti gasi chestii faine si cu toc mai mic, chiar si un fel de kitten heels se pot gasi draguti. E bine ca poti rezista pe tocuri inalte. Mi-am luat si eu chiar de la inceputul anului si pana acum 4 perechi de pantofi si sandale cu toc 10 si 12, dar au platforma si se mai domolesc asa. Am zis sa le port la evenimente, ca acolo mrerg cu masina si nu o iau prea mult la pas. In rest, tot balerinii si incaltarile cu toc mediu mi se par mai comode.

Alice in vintageland spunea...

Imi plac tocurile inalte foarte mult, dar nu le pot purta pentru ca sunt deja extrem de inalta. Alternativa sunt balerinii si astfel de kitten heels care se gasesc foarte greu in general si mai ales in particular (numarul meu, model care sa imi placa). Eu una am o aversiune nejustificata fata de pantofii cu varful ascutit, se intampla sa-mi mai placa cate un model, dar in general I hate them.

sasha spunea...

mie-mi plac tocurile de dimensiuni medii.
mi se pare ca te fac effortlessly chic.
le preferi fata de balerini, nu-ti obosesc picioarele, talpile stau f comod.

personal ii asociez cumva si cu moda anilor 40-50 si-atunci in mintea mea orice tinuta purtata alaturi de ei capata farmec.
parca si miscarile sunt mai naturale pe tocuri mai comode...

depinde si modelul bineinteles, cel de mai sus ma face sa ma gandesc la o vrajitoare :P
prefer niste peep toes, de ex astia de la marc jacobs net-a-porter.com/product/60534 sau sandale de la Lanvin net-a-porter.com/product/60351 etc

intr-adevar pantofii cu tocuri de dimensiuni medii se gasesc greu, insa nu imposibil - I should know, am destui :)

Noree spunea...

Cei din fotografie sunt foarte frumosi. Cred ca depinde de stilul sezonului daca ai sanse mari sau mici sa gasesti o pereche acceptabila, dar intotdeauna exista pe undeva si perechea perfecta :P (sau poti incerca (risca pe) ebay ;)) )

Trimiteți un comentariu