joi, 13 mai 2010



Afinitatea mea pentru accesorii pare sa nu aiba limite (daca mai exista dubii, va poftesc sa aruncati o privire peste o postare mai veche). E un fel de drog - periodic simt ca ma mananca palmele - semn ca e timpul sa-mi caut o noua pereche de cercei. Sau pantofi, ca tot veni vorba :)) Azi am descoperit un magazinas etsy, numit TsuruBride, cu niste produse adorabil de amuzante. Porci zburatori, de culoarea bronzului? Elefanti, vietuitoare ale marilor, chiar si bufnite, pentru satisfacerea obsesiilor? Par foarte usor de sedus in unele momente :) Mai ales cand mi se propune o replica atat de simpatica a ilustratiilor lui Saint-Exupery. Vandut doamnei in pijama gri-violet, cu laptopul pe picioare si prea multe pagini deschise in Safari. Voua cum vi se par?

1 comments:

sasha spunea...

te inteleg foarte bine :) am permanent teama de a nu fi suficient de accesorizata, dincolo de culori, mergand pana la texturi si simetrii. cumpar sau iau de la mama si bunici, le combin si le reinventez pana imi par ok.

e dragut magazinul, imi place le serpent boa qui a avalé un elephant. :)

Trimiteți un comentariu