luni, 26 aprilie 2010

Intrebare-ntrebatoare







Ce sa faci cand nu stii ce sa incalti? Incalti Louboutin, desigur (daca ii ai si ti-i permiti ;). Daca pana si Vanity Fair a ajuns sa faca slideshow-uri dedicate fenomenului (vedete de toate calibrele, incaltate-inrosite), inseamna ca moda pantofilor cu talpa rosie a atins nivel de fenomen global. Am discutat deja cu Andreea de la AloModa, in particular, tot felul de modele si culori carora le-ar sade bine in dulapul nostru (eu as incepe cu doua perechi clasice - negru si crem, continuand cu modele mai putin "exotice"). Voi ce v-ati alege sau ce v-ati cumparat deja? :)

Imagini: Vanity Fair

4 comments:

besiuta1 spunea...

eu pt inceput am ales un model clasic,se numeste mater claude 85 pe negru.
din pacate,toate perechile facute de CL sunt prea inalte pt mine,prefer un toc maxim de 10 cm/.
ps;au ajuns doar de cateva zile,pana ii port,ma gandesc ce haine merg la ei.
eu sunt asa multumita de alegerea facuta.
sper sa reusesc sa imi cumpar inca o pereche pe crem,desi alt model si una pe rosu.
oricum prea curand sigur nu:(.

CeImbracAzi-Sonia spunea...

OK, imi plac. Mor dupa ei...dar sincera sa fiu, daca as fi J Lo sau Penelope Cruz mi s-ar parea absolut banal sa ma incalt cu o pereche de pantofi Louboutin. Si ma mai mir ca Lady Gaga poarta "copite" Alexander McQueen....cred si eu ca e boring sa tot vezi vedete incaltate in Louboutin si Manolo Blahnik...

besiuta1 spunea...

ai dreptate,nu inteleg de ce atatea vedete vor sa poarte CL...
unele au toata colectia,prea exagereaza...
eu mi-as face la comanda pantofi unicat,daca eram in locul lor.

carola spunea...

@Sonia si besiuta - daca as fi vedeta cu buget nelimitat, nu as purta LV Speedy, ci genti fabuloase, custom-made etc. Sau haute-couture la greu. Totusi vedem LV la greu, purtat cu tinute foarte casual. Poate si preocuparea asta fata de Louboutin vine tot de-acolo? Nu toate actritele sunt fashioniste, destule apeleaza la stilisti, iar stilistii recomanda tinute lipsite de riscuri si provocari, ceva ce va placea publicului. Na, nu ma pricep nici eu, presupun doar :)

Trimiteți un comentariu