duminică, 11 aprilie 2010

De pe drum

In sfarsit acasa, dupa doua zile de drumuri-drumuri. Nu am ajuns la tweetchicmeet-ul organizat de catre Paula (stiti si voi care-i treaba cu chestiunile de familie, mai ales cand locuiesti departe si vii acasa rar - se intampla pe nepusa masa si cer prezenta activa..), nici n-am reusit sa pun mana pe numarul 2 al DoR (oare livreaza in Muntenegru? le scriu maine un email de implorare :) Am alergat pe la rude ca un titirez - am venit pentru juma' de ora, sa va vedem, sa nu va suparati ca nu v-am vizitat, dar ne grabim si plecam - am familie mare si raspandita pe la multe case si nu se lasa nebagati in seama prea usor :). Pe drum, am luptat cu plictiseala citind (terminat Warhol, inceput ceva incitant de academic, despre vieti private si istorii din trecut). Elle RO aprilie - bun si greu in palma (editorialul Laurei Vargalui e yummy-yum), Elle SRB aprilie - cateva pagini faine, in rest ap'soara, GQ (so-so luna asta), Good Food (glandele salivare au muncit din greu si in van) si reviste de decoratiuni interioare (cautam inspiratie pentru un proiect super-secret). Texte pentru blog (al meu si al altora :D), scrise de mana, intr-un caiet verde. Ganduri gri-negre aruncate-n noapte, pe pietrele Balcanilor.

Sa revenim la lucruri mai putin personale. Imagini din Muntenegru ati cerut, imagini din Muntenegru aveti. Soseaua Podgorica - Bijelo Polje, in drum spre Serbia.

Cam asa e tot drumul - stanci in stanga, o prapastie de toata frumusetea pe dreapta. Pe partea cealalata - stanci si calea ferata cocotata in varf (inca nu am reusit sa dezleg misterul - cum au construit-o?!). Tuneluri - unele destul de horror (am avut de doua ori norocul sa ramanem blocati in cate-un tunel din seria asta - cea mai buna metoda de a te pricopsi cu o claustrofobie). Si vecinatatea unei biserici si a unei moschei pe un povarnis din orasul Bijelo Polje (am nevoie de un teleobiectiv pentru asemenea distante, dar sper ca va dati seama). Orice defecte (zone arse si alte alea) sau calitati intamplatoare ale imaginii pot fi puse pe seama incercarilor mele stangace de a folosi setarile manuale din mersul masinii. Click pe imagine si apoi pe All Sizes pentru marime mai mare.

DSC_2830
DSC_2847
DSC_2844
DSC_2858
DSC_2865
DSC_2951



0 comments:

Trimiteți un comentariu