vineri, 9 aprilie 2010

Cutia cu inspiratie: Beauty



Machiaj minim, piele luminoasa si ochi pusi in valoare. De s-ar da pensula de tus mai usor manevrata :)



It's all about RED. Am evitat rujul rosu, nici macar nu stiu ce nuanta mi s-ar potrivi, dar parca ma simt pregatita sa-i dau o sansa primavara aceasta.







Sunt prea stangace sa-mi pot aranja parul intr-un mod prea sofisticat, dar in ultimele luni le "invidiez" tot mai mult pe fetele cu carlionti si bucle naturale. Am incercat o data la coafor o interpretare moderna a buclelor anilor '40 si pot sa spun ca rezultatele s-au dovedit neasteptat de bune. Trebuie sa mai iau lectii de dexteritate si sa-mi procur cateva ustensile necesare pentru a transforma" chica" mea dreapta in valuri de par.

Voi ce transformari ale aspectului puneti la cale? Ce culori si coafuri/tunsori vreti sa incercati in lunile urmatoare?

2 comments:

Iulia spunea...

Imi plac toate machiajele dar am o obiectie: nu-mi plac modelele nepensate. Oricat de naturale ar vrea sa para...

Unknown spunea...

Eu mi-am facut ieri breton, iar miercuri mai iau putin din lungimea parului. As fi vrut sa il am mai lung, ca sa il pot impleti, dar cum nu se poate, raman la breton si o tunsoare care sa ii dea putin mai mult volum (ceea ce intra in categoria wishful thinking, avand in vedere ca am parul drept si firul moale)

Trimiteți un comentariu