marți, 30 martie 2010

In ziua de-ajun

Cum stati cu franceza? Daca va descurcati si aveti curiozitatea de a privi un film despre moda (in rolurile principale - Karl Lagerfeld, Sonia Rykiel, Jean Paul Gaultier, duo-ul de la Proenza Schouler s.a.), va poftesc sa o faceti pe youtube, unde am descoperit cel putin doua din cele patru episoade ale serialului documentar "Le jour d'avant". Eu am gasit varianta franceza, dar e posibil sa exista si cea tradusa in engleza. Produs in 2009 de catre ARTE si Sundance Channel, documentarul prezinta ultimele 36 de ore inainte inceperii unei prezentari de moda. Eu am inceput cu episodul 3, Karl Lagerfeld pentru Fendi, asa ca postez primul segment, sa luati proba si linkurile catre primele segmente ale celorlate episoade: Jean Paul Gaultier, Sonia Rykiel, Proenza Schouler.

Vizionare placuta! (sa-mi povestiti cum vi s-a parut!)




1 comments:

Victoria Coroban spunea...

M-ai convins sa-mi fac pe youtube un playlist numit MODA.

Trimiteți un comentariu