marți, 16 martie 2010

Idei de DIY





Aveti o bluza plictisitoare, la care totusi nu puteti renunta, din varii motive? Sta ascunsa in fundul dulapului, asteptand sezonul norocos in care ii veti mai da o sansa. Daca e sa ne inspiram putin din imaginile scanate de Millie Motts (o sursa minunata de tot felul de imagini retro, nelimitate doar la domeniul modei si hainelor), nasturii ar fi solutia simpla si rapida de a oferi o a doua suflare unor piese lipsite de personalitate. Doar ca si nasturii ar trebui sa fie pe masura, zic eu :) Presupun ca fiecare dintre noi este in stare sa se descurce cu atasarea unui nasture, asa ca acest gen de proiect pare cat se poate de realizabil. Ce ziceti?

2 comments:

Anonim spunea...

e faina ideea si de curand am folosit si eu nasturii cu folos, incercand sa fac niste brose textile. am vrut sa cos margele in mijloc, dar am gasit nasturi aurii, argintii, mai potriviti.

am intrat pe blog si e cu adevarat minunat. mercic!

dressaddict spunea...

Da, da, si eu am incercat varianta cu nasturii, schimba complet aspectul hainutei de care ne-am plictisit oarecum. Si altfel de aplicatii merg, e chiar foarte fun sa te apuci de infrumustetat ce ai prin garderoba cu astfel de mici artificii. Si multumesc mult pentru link, eu sunt o mare iubitoare de vintage si retro!

Trimiteți un comentariu