sâmbătă, 13 februarie 2010

Pur vizual: Rosu I





















Ca și la postările precedente, dedicate Negrului, imaginile-s strecurate în calculatorul meu, în mare parte, fără urmă de adresă. Aș cita surse, dar nu am cum, majoritatea însă vine de pe tumblr, style.com, flickr, tFS și altele asemănătoare. Mult McQueen, totuși, căci, de când m-am întors din deplasare, mare parte din timpul liber mi l-am petrecut căutând vechi colecții..

PS: mă gândesc, dacă e să mai fac postări din astea tematice, la verde-mentă, levanțică și alte culori mai potrivite anotimpului cald (pe care îl așteptăm toți cu nerăbdare!). Aveți culori preferate, culori cărora le-ați dori dedicate postări în stilul acesta? Dacă da, dați-mi de știre, o să-mi facă plăcere să sap hard-disk-ul și internetul :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu