sâmbătă, 27 februarie 2010

Cuteness overload








Mmm, pot eu sa am pretentii (nefondate, de obicei) de mare fashionista si cunoscatoare "sofisticata" intr-ale hainelor, dar tot imi tresalta in mod rusinos inima la vederea unor rochii dragute. Nu pot eradica, nici nega bucuria cauzata de niste dungi simpatice, imprimeuri amuzante sau, o, zeii cool-ului, buline si flori! Imi recunosc slabiciunea si tendinta de a inclina echilibrul preferintelor prea mult spre segmentul Charlotte, dar asta mi-s eu :) Le-as mai tempera dulcegaria prin accesorii sau as vira spre tinute mai trasnite, prin combinarea cu diverse piese colorate, dar tot le-as purta pe toate.

Toate rochiile pot fi cumparate pe KateSpade.com.

Multumesc Inei pentru ideea de postare.

3 comments:

Ina Todoran spunea...

Carola big big hugs! Mersi pt postare! Eu ador toata colectia Kate Spade! Mare pacat ca au doar 2 magazine in Europa :((

Roxana spunea...

Imi place la nebunie Kate Spade si as purta toate rochiile, accesorizate altfel decat in imagini, ca sa nu ne indulcim prea rau. Dar sunt destul de scumpe.

Dana spunea...

Prima!!! Prima e superba. Cu volanase, si in combinatia asta de culori. Ah!! Vine ea vara candva :))

Trimiteți un comentariu