sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Să vină vara!


Iarna dragă, te rugăm să nu te superi, dar noi te-am dori plecată departe. Ni s-a făcut dor de zilele când puteam ieși din casă in tricouri cu mâneca scurtă și pantaloni trei-sferturi, fără a suferi degerături.
Lookbook-ul primăvară-vară al Current/Elliot contribuie simțitor la proiectul de a alunga iarna - aș vrea mai toate hainele făcute pachet și trimise pe adresa mea. Maieuri în dungi, fuste mini cu buline, pantaloni albi în stil marinăresc reprezintă selecția aproape perfectă pentru un concediu pe iaht. Da, îmi puteți trimite și iahtul, nu am nimic împotrivă!

Vă place stilul marinăresc in îmbrăcaminte?

imagini: Refinery29





2 comments:

Denisa L spunea...

da da da!
sa vina vara...

VertAnge spunea...

Mie imi plac la nebunie costumele de "mariner". Daca as putea mi-as petrece toate verile pe o insula din Atlantic (Ile d'Yeu se numeste), in pantaloni 3/4, cu un tricou dungat si cu o boneta de cadet.

Trimiteți un comentariu