luni, 4 ianuarie 2010

Pentru copilul din mine

Dupa ce azi am facut o salata de carne de pui cu avocado FARA avocado (momente tehnice - fructul de avocado era necopt si foarte gretos la gust din cauza aceasta, asa l-am inlocuit cu mere si portocale, am sfaramat piper multicolor si sare grunjoasa peste niste ghimbir taiat marunt, pus la inmuiat in ulei, am turnat totul - minus ghimbir - peste castravete, pui, rosii cherry, pesmeti maruntiti si salata verde, adaugat iaurt si gustat cu o grimasa neincrezatoare combinatia. A iesit neasteptat de buna, fapt confirmat si de sot, care, desi facea misto de experimentele mele pe skype cu mama-soacra, infuleca de zor!) am zis sa revin la domeniul in care manifest nitel mai multa pricepere - statul pe net si cautatul de lucruri interesante. Ocazie cu care am descoperit ca nu m-as da in laturi sa fiu copil, daca asta mi-ar oferi sansa unei camere decorate cu urmatoarele elemente:

1. Harta fantezista a Parisului (alte optiuni - Londra si New York). Verde sau roz, de schimbat in conformitate cu mooood-ul (daca e sa fie ceva roz in casa mea, e clar ca e vorba despre harta Parisului!)


2. Niste caracatite simpatice, pentru eventuale cadouri sau redecorari ad-hoc ale mini-apartamentului nostru.


3. Perne tematice (le-as solicita personalizate, cu o inscriptie nastrusnico-sagalnica gen Dulapul Carolei :D)


4. Tapet cu Buuufnite si alte pasari si niste ghirlande de hartie, tot cu bufnite, of cors! (sa pastram traditia acestui blog, totusi. Carola e musai sa fie preocupata de bufnite, daca nu ati realizat asta deja, va poftesc aici)


Recunoasteti, va rog, (daca nu sincer, macar pentru a-mi face mie placere :)) ca nu ati refuza unul sau mai multe obiecte create de Famille Summerbelle!
Concluzia zilei de azi - daca nu esti sigura cum stai cu gatitul, pune-o de-un shopping, fie el si imaginar.

1 comments:

VertAnge spunea...

Cat de simpatice pot fi caracatitele roz! Cred ca e prima data cand ma gandesc ca as putea folosi o caracatica sa imi decorez peretii.:)

Trimiteți un comentariu