duminică, 10 ianuarie 2010

The Face 1990

Cand beneficiezi de cinci zile de odihna (week-endul + trei zile libere acordate cu ocazia Craciunului, sarbatorit in Muntenegru pe 7 ianuarie), cea mai inteleapta decizie pe care o poti lua este sa racesti. Sotul mi-a transmis cu drag stafeta unei mini-infectii. Lui i-a trecut dupa vreo doua zile de paracetamol si vitamine. Mie insa mi-a dat cu flit febra cea enervanta de 37 de grade, care te lasa suficient de activa pentru a te putea plange si bate toata lumea la cap. Si ma plang oricui vrea sa ma asculte sau sa ma citeasca ;)
Am finalizat doua articole, care vor aparea drept guest-posturi - mai multe detalii la publicare -, intercaland luptele cu tehnologia (fisiere create pe mac, incompatibile cu pc-ul, transfer.ro in agonie, multe imagini salvate si site-uri deschise, din dorinta mea de a ma documenta mai bine etc.), cu pierdutul timpului pe tumblr, google reader si bloguri de stil personal. Apasarea butoanelor like si reblog pe tumblr nu e un proces purtator de mare incarcatura intelectuala, dar e perfect pentru zilele in care lenea e mai puternica decat simtul datoriei.
Uite asa, intre doua bloguri si trei perne, am dat peste pictorialul care a consacrat-o pe Kate Moss. Daca vreo doua postari mai jos am folosit adjectivul "proaspata", cred ca imaginilor de mai jos le corespund mai bine "copila", "inocența" si "incredibil de frumoasa". Corinne Day, fotografa care a imortalizat-o pentru The Face in 1990 a organizat cativa ani in urma o expozitie dedicata, intitulata Fifteen (varsta lui Kate la acel moment...). Anume aceasta sesiune foto i-a lansat cariera de model. Ati mai vazut cu siguranta imagini, pe ici pe colo, dar LibertyLondonGirl a postat editorialul in intregime (daca nu sunteti inca familiarizati cu blogul ei, va invit sa o faceti - LLG lucreaza pentru o revista de moda, bloguieste incognito si scrie minunat!)





0 comments:

Trimiteți un comentariu