miercuri, 2 decembrie 2009

Roisin, o, Roisin


Concertul lui Roisin Murphy a fost unul dintre cele pentru care mi-a parut rau ca l-am ratat din cauza peregrinarilor mele. Am stat cu Overpowered (albumul in intregime, dar mai ales cantecul-titlu) luni bune pe repeat si mi-ar fi placut sa o vad pe viu. Iar daca sa ii luam in calcul "asumarea vestimentara", curajul si stilul, uite ca mai am un personaj pe placul meu in shoubiz, chiar daca e un personaj atipic.
Deoarece doamna Murphy asteapta un bebe, pana isi reia programul de concerte sa o pot vedea/asculta si eu live, admir doua seturi de imagini aparute zilele astea online - doua coperti alternative pentru Zoo Magazine (a doua e nitel prea Lady Gaga la VMA 2009 pentru gustul meu) si un editorial (probabil fotografiat ceateva luni in urma) din Crash, cu mult soft-focus, aer retro si aluzii cinefile. O lady periculoasa si plina de mistere.
Pe care-l preferati?

Imagini: tFS (Zoo Mag) si spletnik.ru.







0 comments:

Trimiteți un comentariu