sâmbătă, 12 decembrie 2009

Balerina urbana







Editorial din Vogue Japonia, aparut candva prin 2008, gasit prin depozitele de imagini din calculator. Nu mai stiu nici de unde l-am salvat, nici cine e fotograful, dar, la proaspata revedere, imi amintesc inca motivul - wow! stilistul a facut o treaba grozava. Piesele sunt, in mare, "hituri" ale anului, unele, destul de dificil de purtat daca locuiti intr-un mediu mai putin intelegator fata de experimentele de moda, dar imaginea unei fete ratacite in Tokyo e una la care as vrea sa am acces ;) Evantaiele de materiale, fustele din tul, a la balerina urbana si rochii cu structura complexa purtate cu pantofi de inspiratie masculina m-au facut sa-mi doresc sa-mi revizuiesc garderoba cam plictisitoare. O jacheta albastra purtata cu accesorii metalice grele si palarie cu boruri inguste ar putea fi leit-motivul unei viitoare vacante intr-un oras mare.

1 comments:

Sim spunea...

imi place mult coafura modelului.

Trimiteți un comentariu