joi, 12 noiembrie 2009

Intrebare-ntrebatoare

Nu v-am mai pus demult nici o Intrebare-ntrebatoare si vad ca v-ati lasat pe tanjeala ;) Numarul de vizitatori, imi sopteste linistitor statistica atotputernica, creste, dar comentatorii uita sa-si faca datoria J

 

Deprimata de prea multa ploaie si vreme urata, obosita si fara prea mult chef, observai ca traversez una dintre perioadele in care nu am mare chef sa experimentez cu hainele din propriul dulap. Imbrac ce-mi »cade in poala« dimineata, cand deschid dulapul.

 

Cand simtiti acea chemare misterioasa de a va aranja mai mult? E ceva legat de sezon si temperaturi, de noile cumparaturi facute sau, din contra, doar de ocaziile speciale? Transformati fiecare zi intr-o provocare stilistica si nu va e lene sa scoateti mici bucurii vizuale la iveala, fiind oricand pregatite pentru intalnirea cu un fotograf de street-style sau preferati tinute comode si practice pentru zilele obisnuite?

2 comments:

VertAnge spunea...

Grea intrebare-ntrebatoare...eu am perioade in care ma aranjez si cand ies sa iau paine, si perioade in care nu ies din jeansi si tricou nici sa ma bati, dar nu am observat care sunt variabilele :)

Unknown spunea...

hmmm, eu am momente cand vreau cu tot dinadinsul sa impresionez pe cineva (cum a fost acum o saptamana la petrecerea firmei) sau momente cand vreau sa fiu frumoasa, cand ies din casa. Totul tine la dispozitia de moment si de vremea de afara (la -18 grade cate sunt in Iasi numai de machiat nu imi arde dimineata)

Trimiteți un comentariu