joi, 15 octombrie 2009

Cutia cu inspiratie


Putina inspiratie de decor interior.

Colaje inedite - din fotografii vechi, recuperate din anticariate sau ilustratii din manualele de zoologie/ghidurile tanarului ornitolog. Sticla cu luciu metalic, pentru un plus de textura si dimensiune adaugata incaperii. Toate imaginile - dintr-o casa amenajata formidabil, desi cu o oarecare inclinatie spre morbid (eu am vrut sa ma fac chirug sau cel putin biolog/genetician, asa ca nu am nici o problema cu machete de organe, organe preparate sau chiar schelete, dar nu prea inghit ideea de animale impaiate).



Azuriu+verde+ecru+culoarea calda a lemnului lacuit - combinatia arata fenomenal pe fundal alb neutru si da un aer adorabil de primavaratic camerelor. Poate mai putin posh, dar clar foarte confortabil. (mai multe imagini din casa-studio-magazin pe NY Times)




Pentru ca toamna a venit in desag, pe meleagurile astea, cu un frig din ala ce-ti patrunde in oase, metodele alternative de incalzire sunt cat se poate de binevenite. Preferatele mele - un camin mobil semnat de Fredrik Hylten-Cavallius, cu etanol pe post de combustibil (nu produce fum) si unul aproape plutind prin camera, creat de Dominique Imbert, desi amplasat cam riscant pentru gustul meu (vopsea si tencuiala ignifuge?).





0 comments:

Trimiteți un comentariu