miercuri, 7 octombrie 2009

Culorile confortului


Stiti cum e cand dau frigurile - intri in negru (gri, bej, maro, albastru-inchis etc.) si nu mai iesi.
Culorile neutre sunt usor de purtat toamna-iarna, dar pot deveni exasperant de plictisitoare, nu credeti? De parca imaginatia stilistica se blocheaza si uiti de o intreaga parte a spectrului.
Saptamana de saptamana imi zic ca ar trebui sa folosesc mai mult culoarea, dar tot ajung sa ma uit cu jind la piesele de mai jos - proaspata colectie Humanoid - zgarcita in culori aprinse, un fel de imn confortului, caldurii, layering-ului si "non-modei". Da-o-ncolo de tendinte, zice mintea mea, speriata de spectrul iernii ce va sa vina, daca pot sa ma cuibaresc in straturi si straturi de bumbac si lanita calduroasa, protejata de cele mai misto cizme gri vazute in ultimul timp si esarfe imense, aducand mai mult a mini-paturi. Iar paleta de culori - o gama intreaga de griuri, presarata artistic cu niscaiva nuante superbe de violet, rozaliu stins si verde mlastinos. Experimentele coloristice sunt lasate pe planul doi pana-mi vanez ceva asemenator celor din imagini.









2 comments:

Camelcutza spunea...

toate hainele,pozele,inclusiv machiajul si expresia modelului mi se par copiate dupa fata din twilight,bella swan

carola spunea...

@camy - nu am vazut twilight, asa ca nu am cum sa-mi dau seama de expresia modelului sau machiaj, dar hainele nu reprezinta ceva intr-atat de special, iar colectiile lor precedente au cam acelasi stil. in plus, si stilistii ce au creat imaginea personajelor din film, nu cred ca au reinventat roata, folosind abordari dea existente ;)

Trimiteți un comentariu