duminică, 6 septembrie 2009

Intrebare-ntrebatoare


Cizmele ce lasa degetele afara (open-toe boots) sunt:

- un "must-have", trebuie neaparat sa le am
- o crima a modei! odioase!
- inca un exemplu de marketing reusit - nu au pic de sens, dar toata lumea le vrea
- o curiozitate - oare nu iti uzi picioarele daca nimeresti in ploaie cu ele?
- un obiect al pasiunii - eu am o colectie intreaga si planific sa o imbogatesc luna asta
- acceptabile, daca alegi un model dragut
- exista cizme cu varful taiat? de cand?

Cizmele din imagine - Sergio Rossi, farfetch

4 comments:

Dana spunea...

Daca mergi mult pe jos, mi se par total nepractice. Dar, luind de exemplu cazul meu, al unei zile tipice la birou: iesit din casa, in 2m urcat in masina, coborat din masina in fata scarii de la birou, petrecut 10+ ore in fata calculatorului, nu mai par asa nepractice. De multe ori ma incalzesc in cizme cand stau nemiscata pe scaun, si perechea de peep-toe boots care o am e destul de practica. Dar doar in aceste tipuri de zile, daca trebuie sa merg pe afara, si e ploaie si urat, in niciun caz!

Anna Pope spunea...

Mie imi plac dar cum a spus si Dana nu atunci cand plous sau e mult prea urat afara! Dar cred ca sunt interesante si foarte dragute mai ales cand ai o oja traznita la picioare (cum am eu de obicei :P)

carola spunea...

@Dana - o, da, asa sunt perfecte :D
@Anna - haha :D eu am scos la plimbare, saptaman asta, o oja albastra :))

Sinziana spunea...

Sunt absolut mortale pe vreme buna... si cu schimbarile climatice din zona iarna nu mai este ce a fost... asa ca pot fi purtate in orice zi uscata de iarna cu dresuri groase si colorate... in toate celelalte trei anotimpuri merg oricum... eu le-am purtat pe ale mele in august :)

Trimiteți un comentariu