vineri, 4 septembrie 2009

De-ale mele

Am fost la a doua ora de yoga din sezonul asta (no Misa included, guys, stay cool) si acum ma dor pana si muschii de la talpi. Am vazut stele verzi incercand sa imi ridic cu mainile, stand pe burta, picioarele concomitent cu umerii - curat o broasca intoarsa pe dos. Dar era o tipa in fata, in trening verde, chiar la oglinzi (locul profesionistelor, parol!), care imi starnea valuri si valuri de invidie prin usurinta cu care executa cele mai nebunesti (citeste sadice) miscari. Pe bune, o sa ma incapatanez si eu, si poate la anul pe vremea asta o sa fiu o super-yoghina. Asta daca nu-mi dau duhul inainte pe covorul meu roz-bonbon, in acompaniamentul unei simfonii mozartiene - instructorul are gusturi muzicale alese. Cel putin as avea parte de un sfarsit dramatic pe altarul unui mod de viata sanatos.
PS: dupa ce am ajuns impleticindu-ma acasa, mi-am aprins o tigara si mi-am turnat niste cola rece. Modul de viata sanatos e extra-super-puper merituos, dar am si eu dreptul la cinci minte de pacate pe zi, nu?!


0 comments:

Trimiteți un comentariu