joi, 13 august 2009

Fantasy buys

Daca cardul meu de credit ar avea alte limite sau daca as avea un trust-fond la dispozitie, as investe toamna asta in cateva piese Yves Saint Laurent.
In primul rand, as alege noua editie Muse, in tonuri de bej si maroniu. As fi in stare sa gasesc o mie si una ocazii in care sa o port, e ceea ce se cheama in dulapul meu - "foarte apropiata de perfectiune".
Rochia aceasta castiga si ea puncte in "jurnalul rochiilor perfecte". Nu e neagra, ci antracit, nuanta ce, combinata cu un croi minunat de simplu si de impact, face purtatoarea sa arate puternica si stapana pe situatie.

Anotimpurile reci cer o oarecare protectie termica. Un cardigan tricotat negru, ce arata perfect atat cu pantaloni eleganti cat si blugi sau peste o rochie-tricou de bumbac poate fi o solutie la multe intrebari stilistice.

Nu am uitat de pantofi, cum as putea? ;) Fie ei la extremitatea ceva mai eleganta, fie mai rebeli, de piele intoarsa de culoarea mustarului si cu o platforma interesanta, isi gasesc loc destul in inima mea. De asortat cu ciorapi si dresuri din cele mai extravagante, pentru un bonus special acordat curajoaselor.


YSL pe Bergdorf Goodman.

2 comments:

Dana spunea...

Pantofiorii negri -> superbi!!

Denisa L spunea...

wow,e super geanta,cand o sa castig la loto o sa imi iau si una:)
ahh si o pereche de pantofi,mie imi plac cei maro:)

Trimiteți un comentariu