marți, 11 august 2009

APC Toamna-Iarna 2009











Serile racoroase si calendarul incet, dar sigur, ma conving ca toamna e aproape. Mult prea aproape daca e sa iau in calcul faptul ca vara asta mi-am petrecut-o mai mult la serviciu decat oriunde in alta parte. Si totusi, este deja inevitabil - trebuie sa las vanatoarea de sandale pentru la anul si sa ma concentrez asupra hainelor cu maneci lungi. Anume cand am luat decizia aceasta "de importanta majora" pentru bugetul meu, am dat peste lookbook-ul de toamna-iarna APC.
Styling-ul lookbook-ului si stilul hainelor - simple, versatile, purtabile, cu putina fantezie, si peste ani de zile - imi aminteste de un amestec de studenta ingropata intre tomuri in biblioteca facultatii ("sexy librarian"), un "gavroche" cu un simt dezvoltat al stilului si o fata de familie buna, crescuta pe o mosie englezeasca si preocupata de cai si vanatoare. In asemenea haine nu riscati sa aratati nici prea neserioase, nici prea preocupate de cum aratati. Se adauga putina atitudine pe post de condiment principal si alura de comoditate si siguranta este completata prin sex-appeal. Riscul ar fi sa aratati prea "hipsterite", prea studiate in indiferenta aratata fata de propria imagine, dar riscul e de-a dreptul evitabil.
Nu e genul de stil pe care il adopt in mod regulat. Prefer cizmelor cu talpa plata tocurile si fustele feminine, dar as alege anumite piese si as incerca sa recreez aerul relaxat, tineresc. Si am inclus instantaneu perechea aceasta de cizme de culoarea ciocolatei fara lapte in lista de obiecte dorite pentru garderoba de toamna. Mare pacat ca pretul hainelor APC e nitel prea ridicat pentru gustul meu, dar o sa astept perioada magica a reducerilor, poate am noroc sa prind cateva dintre preferatele mele (rochiile mini, cardiganele in culori intunecate, camasile albe in stil masculin, jacheta de inspiratie militara).

1 comments:

Anonim spunea...

interesant ca iti place. eu sunt putin dezamagita de colectia asta, pentru ca am fost absolut indragostita de cea de iarna trecuta. as fi cumparat-o pe toata daca as fi putut :D rochitele de sexy librarian ruleaza totusi

Trimiteți un comentariu