miercuri, 22 iulie 2009

Miu Miu toamna-iarna 2009









Desi nu am prea avut ocazia sa ma bucur de vara aceasta, petrecand-o mai mult in birou, la Graz, departe de casa si persoana draga (si de litoralul Adriatic, ca veni vorba ;), parca nu imi vine sa cred ca a mai ramas, practic, o luna. Si evit sa ma uit la colectiile de toamna, campaniile publicitare pentru sezonul viitor, noile produse din magazine, in speranta ca o sa prelungesc putin placerea verii daca nu ma concentrez prea mult la venirea inevitabila a toamnei.
Totusi, mi-am luat inima in dinti azi si m-am apucat sa studiez campaniile publicitare. Ma intereseaza intotdeauna personajul schitat in aceste imagini, personaj cu care publicul ar trebui sa se identifice, crescand astfel loialitate fata de marca si poate chiar si vanzarile.
Campania Miu Miu a bifat toate punctele, ajungand in lista mea de favorite. Fundal minimalist, concentrarea asupra modelului, tinutele de o eleganta seducatoare si multe-multe piese pe care sa vrei sa le ai. Asupra mea campania a avut efectul scontat de orice reclama - imi doresc sa cumpar (pantofi, genti, ciorapi brodati), voi insa ce ziceti? Va place conceptul?

Fotografiata de Mert si Marcus (par sa fie peste tot cei doi)
ru-glamour.

0 comments:

Trimiteți un comentariu