marți, 23 iunie 2009

Roz-prafuit

Nu mi se pare in care ma imbrac atat de revolutionar si as fi si destul de lenesa sa-mi fac in fiecare zi poze, incat sa postez fotografii cu propria-mi mutra sau propriile mele tinute din cale afara de des, dar prea mult imi place rochia asta, ca sa o las necunoscuta publicului :))
Asa ca - unul dintre, probabil, rarele "outfit-posturi".

Rochia asta are capacitatea incredibila de a ma binedispune. Am purtat-o vineri, incepand cu serviciul si terminand cu o dupa-amiaza de mancat sushi si baut cafea cu prietenii. Si am fost constant cu zambetul pe buze ;)

DSC_0271

DSC_0276

rochie H&M, pantofi Zara, geanta neagra Mango (nu apare in imagini, bijuterii din aur alb combinate cu cercei si un inel de la SIX)

8 comments:

Anonim spunea...

Noua ne place "mutra" ta, asa ca ar trebui sa postezi mai des imagini cu tine si hainutzele tale :)
btw, te pot trece la blogroll?:D

Anca spunea...

Si mie imi plac foarte mult genul acesta de rochii. Iti sta bine!

A-30-something spunea...

Iti sta minunat :X:X:X

Mina spunea...

iti sta extrem de bine in asftel de rochii cu mult volum sub talia. u look very chic and timeless. i love it.
xoxo
mina

Eda spunea...

E foarte frumoasa rochia si iti vine de minune!

Alice in vintageland spunea...

Rochia e superba si arati trazent in ea!:)

Anna Pope spunea...

Super frumoasa rochia, arati fenomenal!!

carola spunea...

@Oana - da, desigur, facem schimb reciproc de linkuri, daca nu ai nimic impotriva :)
@all - multumesc fetelor, sunteti incredibil de dragute, ca intotdeauna :) Mai ca m-ati convins sa ma aventurez mai des cu imagini ale proprii mele persoane pe aici ;)

Trimiteți un comentariu