joi, 4 iunie 2009

Quote of the day

Nu accepta ca altii sa-si verse frustrarile si rautatea asupra ta; nu varsa nici tu asa ceva asupra altora.
Nu te mai lasa improscat cu atatea cuvinte rele, pentru ca fac rani la fel de adanci ca niste furci ascutite. Nu e rusinos sa fugi din calea celor care nu au nimic bun sa-ti dea. Doar ridica-te si pleaca de langa ei.

Iren, pe minunatul sau blog Mintea de ceai. Cititi intreaga postare, merita. Eu am adaugat-o in Bookmarks si o sa o recitesc periodic. Cuvinte simple pe care uitam adesea sa le punem in aplicare...

8 comments:

Anca spunea...

Am citit articolul, foarte frumos intr-adevar. Daca am aplica in fiecare zi aceste lucruri, ne-am simiti mai bine, la fel si cei din jur. Eu ma straduiesc, uneori reusesc, alteori nu, dar nu renunt.

Eda spunea...

Frumos! M-as bucura sa vad cat mai multi oameni care sa adopte o astfel de atitudine.

Anonim spunea...

Chiar ca merita recitit mereu.Sunt cuvinte care pot face o mare favoarea unora care se afla intr-un astfel de imapas.

Mina spunea...

sometimes we forget this! especialy me. its a great reminder for some of us!

Denisa L spunea...

trebuie sa tin cont mai des despre aceste lucruri...
presimt ca o sa vina o perioada in care chiar trebuie sa ma detasez de rautatile oamenilor...
intr-adevar,foarte frumos scris articolul

multumesc>:D<

Anna Pope spunea...

Foarte frumos articolul, so true.

Anonim spunea...

f f frumos! bravo!

Marina spunea...

chiar ma motiveaza citatul asta

Trimiteți un comentariu