vineri, 19 iunie 2009

Graz - continuare

Am iesit la plimbare in parc cu Thomas si Selina. Selina e o dulceata de fetita, in varsta de trei ani si poliglota/polilingva din nastere, stiind romana, armeana, rusa si germana.

Ca intotdeauna, la inceput am fost putin timida :)
DSC_0061

M-am ascuns dupa picioarele lu' tata, ca sa nu fiu fotografiata
DSC_0075

Sunt o domnisoara adevarata, cu un zambet pot sa cuceresc pe oricine!
DSC_0101

Am motivat-o pe Rodica sa faca putin sport. Am alergat cateva zeci de cercuri in jurul fantanei si bancutelor si nu am obosit deloc!
DSC_0124

Rodica era curioasa sa vada ce are Selina in geanta, cauta probabil bomboanele de la Oma (Bunica)!
DSC_0171

La krippe (cresa) m-am jucat cu auto, Pia mi-a dat boboane si am gasit cea mai mare baltoaca posibila. Tata nu m-a recunoscut cand a venit sa ma ia, eram plina de noroi, hihi ;)
DSC_0213

Nu mi-e frica de nimic cand ma ascund dupa picioarele lui tata!
DSC_0238

O boboana de la Selina, ca sa va fie vinerea mai dulce!
DSC_0193

3 comments:

bogdanic spunea...

Transmite lui Tom salutari si urari de bine!

carola spunea...

@Bogdan - transmis deja, te saluta si el!

Denisa L spunea...

aww she's so cute with those big eyes!

Trimiteți un comentariu